پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226085
پاسخ تند مهماندوست به اظهارات اخير پولادگر
تاریخ انتشار : 1395/06/01 08:29:02
نمایش : 1374
سرمربي ايراني تيم ملي تکواندوي آذربايجان به اظهارات اخير رئيس فدراسيون تکواندو واکنش نشان داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا مهماندوست، سرمربي ايراني تيم ملي تکواندو آذربايجان در نامه تندي، پاسخ اظهارات اخير محمد پولادگر، رئيس فدراسيون تکواندو ايران را داده است. متن نامه سرگشاده مهماندوست به شرح زير است: 

بسم الله الرحمن الرحيم

مکرو و مکراله و الله خيرالماکرين

مکر و حيله کنيد، خداوند هم مکرمي‌کند که خداوند بهترين مکرکننده است

با عرض سلام و ادب و احترام محضر مبارک و شريف ملت بزرگ ايران زمين. به استحضار هموطنان غيور و باشرف مي‌رسانم در پي مصاحبه و لجن پراکني بي‌شرمانه، رئيس فدراسيون تکواندو و تهمت و افترا به اينجانب و ميلاد بيگي، بايد به عرض برسانم کسي که دم از غيرت و عِرق ملي و وطن پرستي مي‌زند در سال 1388 در اجلاس فدراسيون جهاني تکواندو در مصر با رئيس فدراسيون اشغالگر قدس، عکس يادگاري مي‌اندازد.

در آستانه بازي‌هاي المپيک 2012 لندن، اينجانب را فقط به دليل مطالبه حداقل حق و حقوقي که کميته ملي المپيک براي فرزند بيمارم در نظر گرفته بود نه تنها پرداخت نکرد بلکه اخراجم کرد و بعد آن افتضاح را در المپيک به بار آورد و با وقاحت تمام از عملکرد ضعيف مديريتي دفاع کرد در صورتي که در آن برهه زماني مي‌بايستي 2 مدال طلا کسب مي‌کرديم.

ملت شريف ايران، پولادگر در آن زمان بايستي به خاطر بي‌کفايتي و حرام کردن بيت المال محاکمه مي‌شد ولي افسوس. ملت شريف ايران! استدلال پوسيده اين آقا اين است که بنده نمي‌بايستي به عنوان سرمربي تيم ملي آذربايجان روبروي تيم ايران مربيگري مي‌کردم. اگر ايشان يک مقدار سواد ورزشي و شرافت انساني داشت اين درخواست را نمي‌کرد.

مردم بزرگوار! اين آقا و کادر فني در همين المپيک برزيل قول 3 مدال رنگارنگ دادند، پس چه شد آن سونامي و نابودگر؟! ظاهراً تا تکواندو ايران را نابود نکنند دست‌بردار نيستند.

آقاي پولادگر! اگر واقعا نگران ناراحتي مردم هستيد، هر چه سريع‌تر کاسه وکوزه‌تان را جمع کنيد و کار را به دست اهلش بسپاريد، شايد تکواندو نجات پيدا کند. ظاهرا هر کس برخلاف نظر شما حرفي بزند محو و نابودش مي‌کنيد، البته خود را نابود کرديد و تکواندو ايران و احساسات 80 ميليون ايراني را.

دم از وطن پرستي مي‌زنيد، بايد مجددا يادآوري کنم زماني که جنابعالي در حال تحصيل در حوزه بوديد اينجانب به عنوان يک رزمنده و سرباز وطن، خون ناچيزم را تقديم وطن کردم و زخم‌هاي آن را تا ابد و باافتخار يدک مي‌کشم.

گفته‌اي به خاطر پول از ايران رفته‌ام و مزدور هستم. واقعا جاي بسي تامل و خجالت دارد براي کسي که دم از اسلام و مسلماني دارد. يادم نبود خوارج نهروان هم قرآن مي‌خواندند و دم از مسلماني مي‌زدند و قرآن را سرنيزه کردند. مزدور کساني هستند که بيت المال و حقوق مردم راضايع مي‌کنند.

بايد تاسف خورد به اعمال و افکارتان. چگونه جواب احساسات مردم با شرف ايران را خواهيد داد؟ يادتان نرفته که بعد از اخراج از تيم ملي توسط جنابعالي به مدت يک سال و نيم در ايران ماندم ولي به دليل اينکه من يک مربي بين‌المللي هستم بايد مشغول به کار مي‌شدم و به دليل کار کردن در فضاي مسمومي که شما به وجود آورديد، توان کار کردن در اينجا را نداشتم و برخلاف ميل باطني مجبور شدم بروم تا از غافله جهاني عقب نمانم که الحمدلله حاصل شد.

در پايان ضمن عذرخواهي از شما ملت شريف و بزرگ ايران به مسئولان محترم و وزيرمحترم ورزش هشدار مي‌دهم تا زماني که امثال آقاي پولادگر به عنوان مدير در اين خاک پاک مشغول به وقت تلف کردن باشند، عاقبت ورزش همين مي‌شود که مي‌بينيد. به جز سرافکندگي در ميادين ورزشي و بين‌المللي چيزي عايدمان نمي‌شود.

سرباز کوچک وطن - رضا مهماندوست

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html